REGULAMENT

Evenimentul Autism 24 h Marea Neagra este organizat de Asociatia Centrul Psihologic Marea Neagra, organizație non profit.

Evenimentul Autism 24 h Marea Neagra este o manifestare sportivă pentru amatori, profesioniști și copii și are ca scop promovarea mișcării în aer liber si promovarea cauzei persoanelor cu nevoi speciale.

Fiecare concurent acceptă aceste reguli de participare și confirmă că le-a citit și înțeles prin înregistrarea online sau la fața locului .

SUNT ORGANIZATE 4 CURSE:

  1. Cursa scaunelor rulante;
  2. Cursa clasica de alergare pe echipe timp de 24 h;
  3. Cursa EROILOR (10 baieti si 10 fete) propusi de catre capitanii de echipa si selectati de organizator;
  4. Cursa Copiilor.

Competitia se desfasoara in perioada 02.05.2020 ora 10 pana la data de 03.05.2020 ora 10.

Locatia evenimentului: Plaja Mamaia. Traseu: Plaja – Piateta Perla (Vila Radio Constanta) – Café del Mar-  retur. Bucla de 3 km.

Fiecare echipa are posibilitatea sa-si instaleze la linia de START un cort al echipei pt odihna si depozitarea bagajelor echipei.

Corturile pot fi instalate in perioada 30.04 – 01.05.2020.

Pe întreaga perioadă a evenimentului, participanţii pot alerga, pot merge la pas, pot lua pauze pentru a se odihni, pot dormi.

Participantii pot parasi zona de concurs si pot reveni oricand pe timpul celor 24 de ore.

Inainte de inscriere in concurs, recomandam urmatoarele:
a) Test de efort / repaus EKG;
b)  Analize de sânge (pentru depistarea unor eventuale probleme, etc.)

  • 01 oct. 2019 – 15 feb: 2020: 1.500 lei / echipa
  • 15 feb 2020 – 31 apr:  2.000 lei / echipa

Taxa pe echipa ramane nemodificata indiferent de numarul de mebri al echipei.

Înscrierea se face de capitanul de echipa prin completarea FORMULARULUI ONLINE aflat pe pagina evenimentului.

Confirmarea participarii se realizeaza doar dupa achitarea TAXEI de PARTICIPARE.

Declarația de participare va fi completată de fiecare concurent si va fi predata capitanului de echipa pt a fi transmisa organizatorului.

Înscrierea participanţilor se realizeaza de capitanul de echipa.

Echipa este formata din: minim 10 si maxim 20 de participanti.

Capitanul de echipa este singurul ce decide asupra componentei echipei.

Capitanul de echipa preda lista cu membrii echipei cel tarziu in ziua competitiei.

a)      experienţa unui concurs unic în România;
b)      număr de concurs si chip electronic
c)      cadouri din partea sponsorilor;
d)      medalie de finisher;
e)       trofeul echipei;
f)        clasament online ;
g)       acces la pasta party;
h)      acces la punctul de hidratare / alimentare
i)       fotografii din timpul evenimentului;
j)        serviciu medical de urgenţă;
k)     diploma de participare

CURSA CLASICA

Participanții din primele 5 echipe vor fi premiați cu 100 de hanorace cu sigla CAMPION și denumirea evenimentului Autism 24 h Marea Neagră.

CURSA EROILOR

Locurile 1, 2 și 3 la feminin și masculin vor fi premiate cu vacanțe în țară sau străinătate .

Fiecare participant la eveniment va primi medalia Autism 24 h Marea Neagră.

** Organizatorii își rezervă dreptul de a acorda și alte premii, acestea fiind anunțate înainte de începerea competițiilor.

Ridicarea kiturilor

a) Se poate realiza de la sediul Centrului Marea Neagră din str. Andrei Muresanu nr. 8 în perioada 27.04 –  30.04.2010 între orele 09.00 – 17.00

b) Din Piațeta PERLA Mamaia în data de 01 mai 2020 între orele 10.00 – 18.00.

EVENIMENT

2 mai 2020

09.00 – 09.15 : Exerciții de încălzire

09.15 – 09.50:  Prezentare echipe / Discursuri Căpitani de echipă.

09.50 – 09.55: Prezentare sponsori

09.55 – 10.00: CURSA SCAUNE RULANTE

10.00 START CURSA CLASICA PE ECHIPE (24h)

11.00START CURSA COPIILOR 

11.30 – 20.00  – Momente artistice

20.00 – 20.20 – Aprindere torte plaja

3 mai 2020

10.00 – SOSIRE CURSA CLASICA PE ECHIPE (24h)

10.00 – 11.30 Premierea echipelor participante

În funcție de condițiile meteo sau evenimente neprevăzute, pot apărea schimbări care vor fi anunțate de organizatori.

CURSA COPIILOR va avea loc sambata 02 mai 2019 la ora 11:00.

Copiii primesc medalie la Cursa Copiilor.  Nu se face clasament.

** În cazul apariției schimbărilor în prezentul program acestea vor fi anunțate de organizatori în timp util pe toate canalele de comunicare: pagina de facebook, site-ul competiției.

Concursul este deschis celor care au împlinit vârsta de 18 ani și sunt apți din punct de vedere medical să susțină acest tip de efort, pe baza declarației pe propria răspundere .

Pot participa și persoane care au 16  ani împliniți numai cu acordul  parintilor, sub conditia participarii  pe timpul competitiei alaturi de un adult.

Fiecare membru al echipei va avea pe mână o brățară și un tatuaj temporar cu durata de 2/3 zile pe care va avea obligatia să le poarte pe timpul competiției, pentru a putea fi oricând prezentat organizatorului pentru validare.

Participarea la evenimentul “Autism 24 de ore Marea Neagră”se face pe proprie răspundere, în deplină cunoştinţă a aptitudinii de a participa la un eveniment sportiv, a stării de sănătate fizică şi mentală.

Fiecare participant este responsabil pentru propria securitate şi siguranţă. Organizatorii, partenerii, sponsorii, voluntarii şi personalul care participă la realizarea evenimentului nu sunt responsabili pentru orice fel de rănire, deces sau pagube de orice natură care pot surveni în timpul sau ca urmare a desfăşurării evenimentului.

Este recomandat ca participanţii să dispună de asigurare în caz de accidente valabilă pentru competiții sportive.

Participanţii au obligaţia de a asculta şi de a respecta indicaţiile și instrucţiunile organizatorului şi a personalului de concurs.

Organizatorul poate interzice luarea startului sau continuarea cursei pentru orice participant dacă acesta se prezintă în stare de ebrietate sau este sub efectul substanţelor halucinogene, de slăbiciune sau epuizare fizică sau psihică.

Pe parcursul traseului vor fi amenajate 2 puncte de control ce vor monitoriza kilometrii înregistrați de către fiecare participant.

La linia de START va exista un punct de alimentare unde se vor găsi băuturi energizante, apă, fructe, zahăr și diverse produse alimentare.

Traseul de concurs va fi delimitat și amenajat în mod corespunzător.

Vor exista și ARBITRI pe traseu pentru a verifica modalitatea de desfășurare a concursului.

Organizatorii își rezervă dreptul de a descalifica orice participant sau echipă  dacă nu respectă acest regulament sau într-una din următoarele situații:
a) pierderea sau modificarea numărului de concurs;
b) nerespectarea traseului;
c) utilizarea unui mijloc de transport în timpul cursei;
d) părăsirea echipamentului pe traseu;
e) aruncarea gunoiului pe traseu, ambalajele utilizate pot fi lăsate la punctele de control sau la punctele de alimentare;
f) neacordarea de ajutor unui alt alergător aflat în dificultate în limita regulei “Primum non nocere”  (În primul rând să nu facem mai rău)
g) lipsă de respect față de ceilalți concurenți, organizatori, voluntari

Numărul de concurs trebuie montat pe partea din fata a tricoului şi trebuie să fie vizibil pe tot timpul concursului.
Concurenţii care se deplasează mai încet au obligația de a fi atenţi pentru a face loc celor care vin din spate, doresc şi pot să îi depășească.
Va exista o pistă clară de alergare, amenajată pe nisip chiar la linia apei, iar fiecare participant are obligația de a-și păstra traseul de alergare, sub sancțiunea descalificării.

Descalificare echipă

O echipă este descalificată dacă adună 3 AVERTISMENTE pe timpul celor 24 de ore, acestea pot fi de urmatoarele tip:
a) un membru al echipei nu parcurge întreaga bucla 3 km în mod corect
b) un membru al echipei aruncă deșeuri de orice fel pe traseul de alergare
c) un membru al echipei profereaza amenințări, jigniri la adresa celorlalți participanți la competiție sau la adresa organizatorilor
d) alte situații neplăcute ce pot apărea pe timpul competiției.

Următoarele echipamente sunt obligatorii pentru fiecare participant ce va fi prezent la start: pantofi alergare, echipament sportiv, număr de concurs (pus la dispoziţie de către organizator), lanterna(frontal) pe timp de noapte.

Fiecare echipă are obligația de a alege un tricou de alergare care să poarte inscripția, logo-ul sau însemnul distinctiv al echipei.

Reclamaţiile şi contestaţiile se depun în scris la organizator în cel târziu 1 oră de la încheierea competiției.â

Modificarea traseului, alte decizii privind desfăşurarea concursului

Organizatorul poate modifica oricând traseul sau poate anula/opri competiţia dacă aceasta nu se poate desfăşura în condiţii de siguranţă.

Orice decizie va fi luată de comitetul organizator în colaborare cu căpitanii de echipă .

Organizatorul îşi rezervă dreptul de a aduce modificări asupra informaţiilor afişate pe site, a regulamentului sau a programului, etc. Aceste modificări vor fi aduse la cunoştinţa participanţilor cu minim 7 zile înaintea concursului, în cazul informaţiilor afișate pe site-ul competiție, sau cel târziu la preluarea numerelor de concurs pentru informaţii privind programul cursei.

Concurenţii îşi asumă direct răspunderea pentru participarea la această cursă prin semnarea declaraţiei pe proprie răspundere, iar organizatorii nu sunt responsabili în cazul în care alergătorii se accidentează sau se rănesc, în timpul sau ca urmare a participării la această competiţie.

În zona de Start va exista un punct de prim ajutor unde se va asigura serviciul medical de urgenţă în caz de nevoie.

Organizatorii nu îşi asumă răspunderea pentru obiectele pierdute sau uitate pe traseu în timpul concursului sau după terminarea acestuia.

Dacă dintr-un motiv întemeiat doriţi să anulaţi participarea la cursă, vă rugăm să anunţaţi acest lucru organizatorilor la adresa de e-mail: adriangemanaru@yahoo.com .

După data de 26.04.2019  nici un fel de modificare nu va mai fi acceptată din motive organizatorice.